Frisk nu

yeay äntligen är man frisk. Måste faktiskt säga att jag och min pojkvän har vart ute och joggat det var riktigt värt det :), haha det var en bit vi sprang. dagen därpå var vi ute och gick på morgonen kan man väl säga att det var. Känns riktigt bra faktiskt :) Men om vi ska komma till dagens läge nu då?
ja idag mår inte min hund riktigt bra, han har spytt och bajsat blod en hel del han har vad vi tror ätit choklad vilket kan vara farligt men när jag ringde till vetrinären sa han att vi skulle avvakta och om det blev värre skulle vi åka in. Men annars har jag fikat på stan med josephine och therese. Så nu är klockan 18.30 då är det bara typ 7 timmar kvar tills thompa kommer hem från krogen, och jag väntar och väntar och väntar medans :D

det var allt för tillfället ;) ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0