vackert väder

Eftersom det är så fint väder ute blir det en liten shopping tur med min endast min Thom :).

Gårdagen var mycket trevlig, det var jag och josephine mot världen då. Vi var också mycket nära en olyckhändelse här i uppsala.
När vi går längs en väg kommer typ 4 polisbilar och 1 ambulans från ingenstans i full fart. när vi tänker svänga in i en gränd ser vi hur poliserna spärrar av. Då frågar vi om vad som har hänt. Då säger polisen att det är någon som troligen ramlat eller har hoppat framför tåget. Då tittar vi ditåt och bland alla polisbilar ligger det alltså en 21 årig man. Tänk om vi hade gått 10 minuter tidigare då kanske vi skulle sett hela händelsen :O, Idag vet vi i alla fall att det var en 21 årig man som kom från storbritanien och var full och gick alltså under bommarna och blev påkörd.

Fan vad tragiskt. Jag kan bara föreställa mig en man helt splatad av ett tåg usch usch. Där hade vi tur i varje fall.



Aja ska dra till staden nu då, kram

Kommentarer
Postat av: Josephine

du och jag mot världen det är jävligt ballt!



hemskt det där med 21 åringen! fyfan alltså!

2010-04-25 @ 01:13:11
URL: http://nattstad.se/bontana
Postat av: Amanda

såklart :), ja verkligen usch usch

2010-04-25 @ 23:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0