hej bloggen! (med bratz röst)

Här sitter jag med full mage utav min kära kyckling sallad. Nu tänkte jag bara berätta lite om min syster.
Hon är blond blåögd och allmänt dum i huvudet okej inte dum i huvudet då men lite segtänkt bara, Ivarje fall så är hon väl ganska cool också ja hon är ju min lilla syster så lite har hon ju fått från mig då... Vill ni ha ett gött skratt så ring henne för hon låter ganska retard i telefon tro mig hon satt hela natten igår och snackade så man hörde genom väggen. Tänkte också säga att hon sitter här bredvid och instämmer helt om vad jag har tagit upp lycka till!

Nu ska vi ner to the city och shopa some kläder.

Kommentarer
Postat av: Josephine

hahaha typisk dig att köra till med bratz röst!

puss påre skitunge!

2010-02-25 @ 10:49:00
Postat av: a-hoe

hahaa stämmer bra stämmer bra ;) pussrar

2010-03-01 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0