Nu då?

Jahajja nu sitter man här igen, datorn och tv:n och väntar på cheerdance träningen som alla tisdagar och torsdagar :/ hmm ... yeah dagens mat blir iaf fläskfilé muumms med vitlökskroketter muums. Så det väntar jag iför sig också på.

Snart ska vi flytta också... woho på tisdag drar vi... kul för hela lovet går åt att städa rensa bära lådor och bajs :/. Men men det löser sig.. som mitt motto kan man inte hoppa över de, kryp under de. Okej mitt motto är de kanske inte och jag vet inte riktigt vad det hade med de här att göra men najs iaf.

Sådär det var allt jag hade att säga just nu!  bye



Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på dom stackarna som blir tvingade att hjälpa till med flytten... ): ;)

2010-02-18 @ 18:59:50
Postat av: Josephine

det var från mig :D

2010-02-18 @ 19:00:12
Postat av: amanda

moahaha du ska få slita som ett djur!

2010-02-19 @ 13:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0