tufft

Vad händer idag då? hmm.. Vill hitta på något så om någon har lust then give me a call ;)
Men jag har faktiskt också träning kl 6 ikväll så det lär ju bli efter det iaf.
Tänkte höra av mig till min vän Josephine bajsman och kolla vad hon har för sig, hon är rättare sagt tvingad till att vara med mig idag annars så kommer jag doppa hennes huvud i en toalett moahaha nej jag lovar jag är inte besatt av att vara med någon idag och speciellt inte josephine nejnej...!

Nej nu är det dusch time känner mig som en liten skunk men det är coolt.

HEJ DÅ ALLA FANS ;)


Kommentarer
Postat av: Josephine

bajsman?! FUcK YOU!

2010-02-22 @ 17:33:30
Postat av: A-hoe

Höhö de är najs

2010-02-24 @ 10:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0