Måndag

Ja då var det Måndag igen och skolan är hä, men tänk att de går så satans fort nu alla veckor. Och det är ju bra.
Men idag är lilla jag hemma för de vi hade i skolan idag var faktiskt ingen dans vi skulle tydligen till Celsius ingen aning varför, Efter det var det idrott. Och eftersom jag är sjuk är det ganska självklart att jag stanar hemma.

Det värsta med att sitta hemma är att man blir så uttråkad när alla andra är i skolan förhoppningsvis träffar jag jossa kossa. Då blir man lite friskare tror jag :) tummen upp. Kanske blir det godis idag också bara för att.. tummen upp igen. Man kan nog ha ganska kul fast att man är sjuk och ensam hemma.

Sen ska ni få höra om gårdagens kväll, Jag och min kära Josephine bestämde dejt trotts att jag är sjuk men kan inte hålla mig borta.
Vi fikade en liten snabbis och kände verkligen för att göra någonting kl 6 på en söndagskväll så jag checkar med Empan vad hon gör. Då ska Emelée och Millan gå och sola på solpalatset och undrar om vi vill hänga med.
Jag och jossa bestämmer oss för att följa med och kanske vänta tills dom är klara eftersom det var så kallt ute och vi ade tråkigt.
Då tittar jag i min plånbok och ser 5st tio kronor...hallelulja jag kan också sola i 20 min. Jag tittar på jossa och säger du ska bli min solpolare så vi två lägger oss i solariumet tillsammans. Det var mysigt och sjukt kul det var mycket skratt och den där j*vla radion funkade ju inte så vi fick ta Josephines mobil.
När dom 20 minutrarna i solariumet har gått haha då stod vi där jossa fick jag inte berätta om men hon såg kul ut. Och jag är KNALL RÖD jag måste haft kanonen på som är precis över mig , för det svider så ordentligt nu.
Sen kom fräknarna fram också... damn you fräknar..!  men de löser man hyffsat bra med smink.

Tillbaka till måndag.. JOSSA KOMMER -:) yeay hon är min hero för dagen. Hon slutade nyss praktiseringen och kommer direkt hit om hon får mat. Nu ska Amanda visa sina kunskaper i matlagning, det blir spagetti och köttfärssås som står i varsin bytta i kylen. Ring om ni vill ha hem en super kock som fixar matlagning när du och dina vänner vill ha en fin middag
.


hej då kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0