Mys och sedan lite mindre mys

Igår firade jag och min underbara pojkvän ett halv år :D det var mysigt det blev blommor choklad och pommac och självklart filmen shreck haha (han fick välja film)

I varje fall måste jag berätta om dagens roligaste haha jag och thom bestämmer oss för att ta en tupplur runt 3 på dagen vi vaknar båda två kl 5-6 någon gång. När jag tittar upp märker jag att jag har dräggel runt munnen och Thom ligger lite längre upp och han har alltså dregglat ner mig men det blir roligare.. samtidigt som jag torkar bort dregglet berättar han om sin dröm där han fick ett pepparkar i munnen och att det smakade skit. Samtidigt som han berättar det knastrar det lite i mitt ena öra då märker jag att jag har spott i hela örat???!!. Hahaha han har alltså spottat i "drömmen"/mitt öra och sen hade det runnit kring min kind och till munnen hahahahaha hur kul var inte de inte att jag inte märkte att han spottade i mitt öra när jag sov.


Kommentarer
Postat av: Josephine

haha fan vad äckligt det låter!

2010-03-11 @ 20:22:42
URL: http://typisktjosephine.blogg.se/
Postat av: a-hoe

HAhaha du anar inte hur kul jag tyckte det var :P men aah lite äckligt var det kanske :D

2010-03-11 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0