såhär gick dm..

Igår var det tävling så vi vartvugna att stiga upp kl 05.10 kul vavava?, Fast det var ganska kul sen var det bara att fixa sig inför tävlingen i cheerdance för alla som inte vet vad jag snackar om nu. Vi sminkade och sprang runt i Sofias lägenhet där jag, angelina, Jennifer och Polle. Det var trevligt sen bar det ut åt kistamässan.
Vi kom fram och då var det en för träning inför domarna så dom skulle veta på ett ungefär hur nummret skulle se ut och om det var någonting som inte var tillåtet.
Det gick bra för oss. Sen var det lång väntan och publiken blev insläppta. Där satt några igen kända ansikten vilket var mycket skönt bland annat mamma, josephine, therese och thom tack för att ni kom!

I våran klass alltså: cheerdance avancerad senior var vi bara två stycken som tävlade i dm. det innebär att om vi inte blir diskade kommer båda lagen gå vidare till sm eftersom ettan och tvåan går vidare. Vi var väl förberedda på att komma tvåa och det gjorde vi också. Julle som vi mötte är riktigt bra.
Men vi är stolta silvermedaljörer och ska nu kämpa dom här 6 veckorna tills sm är då i fyrishov. Så det blir hemmaplan för oss alltså och då kommer vi möta flera lag.

Jag älskar phantoms nummer(alltså vårat) det är jääte bra vi ska bara försvåra det lite nu inför sm.

Idag är jag sjuk ovh så är min pojkvän nu också. Jag sitter framför tvn och han ligger i sängen och sover fortfarande (den sötnosen).

De var allt för mig glöm inte att ställa om klockan nu om ni inte gjort det för nu är det sommartider hejhej sommartider! jo visst det syns ju!

HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0