skojigt

 HÄR KOMEMR LITE ROLIGA VITSAR:

- När det var strömavbrott blev jag fast i hissen i 3 timmar.
- Det är väl inget. Jag blev fast i rulltrappan i 4 timmar...



Lilla Karin:
- Vet du varför elefanten målar sina tånaglar röda?
Lilla Johanna:
- Nä.
-Jo, för att han inte ska synas i körsbärsträdet.
- Men jag har aldrig sett nån elefant i ett körsbärsträd.
- Nä, där ser du så effektiv målningen är!


- Igår vann jag 400 meter häck
- Jaså, var ska du plantera den då?


Det var en älg som tvättade sej så att han blev ren. När han var klar sa han:
- Ja, nu var det hjort!

Tur:
Där är en kille som har fått ett gratis fallskärmshoppartur:
Han faller snabbt, för snabbt.
Tur: Killen har fallskärm på sig.
Otur: Den vecklar inte ut sej.
Tur: Killen har en reservskärm.
Otur: Den är kvar på marken.
Tur: Det är en stor höstack under killen.
Otur: Det är en högaffel i höstacken.
Tur: Killen missar höstacken.
Otur: Han missar även höstacken.

Lille Knut kom en dag hem från skolan med ett uppsvällt ansikte och ett blått öga.
- Har du nu varit i slagsmål igen!? utbrister mamman.
- Ja.
- Men lilla gubben, har jag inte sagt att du alltid ska räkna till hundra när du blir arg, så att du lugnar dej och slipper hamn i dess förskräckliga slagsmål.
- Jo, mamma, det gjorde jag också. Men titta vad den andre gjorde medan jag låg och räknade.


- Do you speak English?
- Nä, jag spikar hönshus
- Oh, Yes
- Nä, åt höns


Emma sa till sin kompis:
- Igår fick jag ett anonymt brev.
- Jaha, vad kul. Från vem då?


Det var två sandkorn som gick i en öken. Plötsligt sa den ena:
- Nånting säger mej att någon förföljer oss..!


- Vakna pappa! Du har glömt att ta dina sömntabletter!




enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0