Snart blir det jobb för Amanda :D

Jajamensan snart blir det jobba jobba joobba för lilla mig. Det är min pappas förtjänst, han har inte bara öppnat plock (en resturang)utan ärbpå väg att öppna en till resturang nu som snart är klar. Kommer med information senare när allt är klart där så är det bara komma och äta gott.
Då kan jag jobba när jag vill innan skolan, efter skolan, på helger och lov. Vem kommer bli rik? jaaa Amanda rätt.

MÅNGA TUMMAR UPP DÄR!


Här kommer en bild på mig och pappa för många år sen.




Men nu börjar sängen ropa på mig så det är nog dags att kila. Det är ju trotts allt skola imorgon tummen ner :(.

God natt och hare gött everybody!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0