tjenare

HAAJSAAN

Här sitter jag och lallar mig framför tvn och datorn again. Ja det är måndad och det har vart en skön ledig måndag. Helgen har vart super (tummen upp), Den har spenderats med alla mina kära vänner och självklart med älsklingen min.
Har svårt att somna nu förtiden närjag ska sova själv tror det har med lite ångest att göra, tänker mycket på skolan och sen på cheerdansen eftersom det är snart tävling och jag är väldigt nervös redan nu :P. Men det fixar sig.

Måste säga tack till min pojkvän, du har gett mig tillbaka mitt självförtoende<3


              



Amanda hjärta Thom


Kommentarer
Postat av: Thomsing

och tack till dig, tackvare alla fula bilder på mig så har du fått mig att tappat mitt, haha nej då :P JOKE

2010-03-15 @ 20:53:54
Postat av: Amandsing

hahaha men lägg av nu sweetie ;)

2010-03-15 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0