ajaj

Ja min nacke mår inte alls bra nu kära vänner. Imorse när jag vaknade så sträckte jag på mig och de sa knak i nacken och efter det känns det som om en kota har flyttat på sig eller om det bara är en muskel knöl. Ska i varje fall till kiropraktorn imorgon. Så nu när jag har så tråkigt så bestämde sig min fina pojkvän att komma över om vi hyr en film som han får välja och jag får varken gnälla eller hålla för ögonen.. det lät ju bra (jag som verkligen hatar skräckfilmer) men men vad gör man inte för att få hit honom, då har han lovat att han ska massera min nacke också.

Jag och josephine satt och pratade idag om att jag alltid har ont eller gör illa mig. Det kan vara från nått så litet till att bryta nacken hehe. Jaja tänker man positivt kommer man långt även fast man lider spelar ingen roll om det är på insidan eller utsidan!

Nu ska jag smörja in min nacke med voltaren och äta alvedoner det hjälper för en stund förhoppningsvis.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0