lite om allt

Jag har skit tråkigt i skolan nu när både Tove och Therese lämnar mig här i uppsala medans dom steker utomlands. Stooor tummen ner åt dom den här veckan :P

 <------- där är dom ja!

Sen har jag också ju min trogna vän som jobbar :/ men är i alla fall hemma i uppsala Josephine det blir en mellan tumme på dig där (jobba mindre) sen blir tummen stoort uppåt

<-- Där har ni min snygga kompis brunetten  Josephine (hon är singel )



Sen har jag ju för all del min pojkvän som är en stor tummen upp nästan som om han flyttat in här nu, så tänkte flytta hem till honom några dagar snart (måste ju vara lika och jag saknar hans stora säng )

<---- där har ni oss, måste säga att han är otroligt duktig som orkar stå ut med mig dag in och dag ut.


Kommentarer
Postat av: Josephine

hörrö! här blir det inget flyttandes, vad ska jag göra då? vavavavvavava?

2010-05-22 @ 13:52:36
URL: http://nattstad.se/bontana
Postat av: amanda

Ja men då håller jag på dig där stumpan .p

2010-05-24 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0